كاردرماني جسمي ، ذهني و دست

۲۷ بازديد

در كاردرماني ذهني با توجه به ميزان بهره هوشي و توانايي هاي فرد ، تمرينات ويژه تدوين شده و از تكنيك هاي درماني متفاوتي متناسب با شرايط هر فرد استفاده مي شود.تكنيك كاردرماني ذهني موجب افزايش تحريك پذيري حسي كودك شده و به اين ترتيب به تقويت مهارت هاي ذهني و دركي وي كمك خواهد كرد. بهبود مهارت هاي ارتباطي ، رفع مشكلات حسي و افزايش مهارت هاي ترسيمي و رشد نقاشي همگي از مزاياي كاردرماني ذهني هستند كه كلينيك جامع كاردرماني دكتر صابر با به روزترين متد ها آنها را اجرا ميكند.

در كاردرماني جسمي ،متخصصان ما از تمامي جنبه هاي زندگي با افراد كار مي كنند و درمان هاي هر فرد را بر اساس علايق و نيازهاي او تعيين مي كنند.كاردرماني جسمي براي سلامت جسمي كودكان و نوجوانان، شغل و حرفه افراد و به خصوص جهت توانبخشي افراد معلول مفيد است.

به عنوان مثال براي كاردرماني دست يا هند تراپي ،متخصصان ما با ارزيابي ، درمان و مشاوره بعد از عمل جراحي، توانايي كاركرد روزانه را به بيمار باز مي گردانند. يكي از عمده ترين بخشهاي كاردرماني دست، توانبخشي دست كودكان مبتلا به فلج مغزي است كه به صورت كاملاً تخصصي در كلينيك جامع توانبخشي دكتر صابر ارائه مي شود.